Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: Vejen til begejstrede kunder i fremtiden (Meretes præsentation) (Evas præsentation)
Eva Steensig, indehaver af Steensig Partners & Merete Bergman Smit, indehaver af Bergman Smit Training
Keynote: Next Generation Customer Service
Kim Kirkeby, Afdelingsdirektør, Spar Nord Bank
Spor A
Styr på viden – afgørende for god service på både digitale og personlige kanaler
Tommy Langhoff, Partner i Zillion Consulting Group
Steven Kimber, Customer Service Veteran and Salesforce Service Cloud Evangelist, Salesforce (Online)
Engagerede medarbejdere leverer de bedste kundeoplevelser
Jens Olesen og Klaus Markussen, Genesys
Sådan bruger Tryg Speech Analytics til at løfte kundedialogen
Ronja Roswall Bogachov, Analytiker i Tryg & Mikkel Boesen, Project Manager for Digital development & Execution i Tryg & Christian Gabriel, Speech Analytics specialist, Axcess Nordic
Branchens bedste kundeoplevelser – til lavere omkostninger
Lene Krakau Larsen, Privatdirektør & Helle Ørvad, Head of Operations fra NRGi Elsalg
Spor B
The need for super agents calls for agent guidance
Mathias Johansson, Head of AI & Automation Products & Consulting, Telia
Kundefokus i hele organisationen
Stine Hjelme, Customer Experience Manager, Alka Forsikring
Varig vækst via kundeloyalitet og et effektivt kundefeedbacksystem
Lars Nielsen, Head of Customer Success fra Solvemate
Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer fra Capturi & Iben Høiaas Jeppesen, Markedsdirektør fra Jyllands-Posten
Fælles – ikke længere på spor
Keynote: The Autonomous Customer: Consumer Trends Shaping The Future Of The Customer Experience
Dr Nicola Millard, Principal Innovation Partner at BT (British Telecom) (Online)
Keynote: How to build your CX strategy
Stefan Kolle, Partner & Founder, Future Lab