Tak til alle der deltog på KISS 2022 konferencen



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Præsentationer

Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

Keynote: Semler Gruppens digitale transformation – øget selvbetjening og kundevendte løsninger

Morten Rye Christensen, VP Infrastructure & Operations hos Semler

Keynote: Chatbot: Bruge og bygge samtidig – under stort pres

Louise Thomsen, Driftskoordinator, Sundhed.dk, Claus Duedal Pedersen, Sundhed.dk & Stephen Alstrup, CEO, SupWiz


Spor A

Fra omkostningscenter til værdiskabende afdeling

Jonas Kjær, Customer Experience Director, Danske Licens Spil A/S

CX Transformation – where to start?

Derek Lewis, CX Strategy Director, EMEA at Talkdesk


Spor B

Sådan sparer du både tid og penge ved at have den korrekte data

Brian Luplau, CEO, NetCloud A/S & Frank Christensen, IT Security Manager hos Solar Group

Få mest muligt ud af din viden – Investér i Knowledge Centered Service!

Jan Kronborg, Knowledge Manager, KEA Service Desk

Interaktivt indlæg: KPI’er og SLA’er – hvad bruger I? Og hvad virker?

Uffe Lykkebak Poulsen, CEO & Founder, IT People Denmark & Johnny Gorits Christiansen, Statens IT Servicedesk


Fælles – ikke længere på spor

Keynote: Når medarbejderne er ældre end chefen

Betina Liliendal