Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
v. Jesper Gettermann, Wingmen & Roger Verburgt, Cisco EMEA Customer Engagement Leader
v. Ceyda Metin Liechti, transformationschef, DSB
Spor A
v. Peter Erland Nielsen, System Development Manager, ansvarlig for CX-platforme i Tryg & Andreas Wessel Knaack, direktør, customer success manager, Axcess Nordic
Kundeservice i en energikrise – sådan bruges det konstruktivt
v. Martin Weber, Head of customer service, Andel Energi & Marthine Dahl, Performance & Projectmanager, Andel Energi
Clever sætter fokus på stemmens magi
v. Nilas Richter Aalstrup, Operations Lead, Clever & Andreas Orebo Wenzel, Global Leder Engage AI, Jabra
Empathy – Future & Past Visions of CX
v. Merijn te Booij, General Manager & CX Visionary, Genesys
Er arbejdet med kundetilfredshed kun for store virksomheder?
v. Marianne Bøgh, Kundechef, NS System A/S
Spor B
Den nye virkelighed med AI i kundecenteret: Fra hype til praktisk anvendelse… og fremtiden
v. Adrian Swinscoe & Tobias Winther Troelsen, Capturi
Sådan giver man verdensklasse service til kunder der oplever panik, pres og forvirring
v. Susan Jes Buus, Head of Customer Service, Copenhagen Airports A/S
v. Mette-Line Chemnitz, kundeservicedirektør, Arbejdernes Landsbank & Michael Marinelli, regionsdirektør, Arbejdernes Landsbank
Fra produkt- til kundefokus = de mest loyale bilkunder 12 år i træk
v. Jan Askholm, adm. direktør, BMW Danmark
AI-motoren i Nordeas Kundeservice
v. Anne Mette Birch Skiffard, Senior Business Developer hos Nordea
Fælles – ikke længere på spor
Vi havde en fest på arbejdet, men så kom Preben (kommer måske senere)
v. Rikke Østergaard
Vi ses i 2025 d. 10. april !
Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.
Andre spændende kurser og events
KISS Konferencen 2024, 2. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling) – Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support
Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 d. 10. april 2025 på Scandic Copenhagen
Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>