Tak til alle der deltog på Kundeservice & Kundeoplevelser 2024


Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

 

Keynote: AI & the Agent

v. Jesper Gettermann, Wingmen & Roger Verburgt, Cisco EMEA Customer Engagement Leader

Keynote: Digitalisering af de digitale og personlige servicesituationer i Danmarks største og mest komplekse kundeservice-operation – DSB

v. Ceyda Metin Liechti, transformationschef, DSB


Spor A

Nye tider, nye teknologier og nye customer champions – Få et unikt kig ind i CX-maskinrummet hos Tryg

v. Peter Erland Nielsen, System Development Manager, ansvarlig for CX-platforme i Tryg &  Andreas Wessel Knaack, direktør, customer success manager, Axcess Nordic

Kundeservice i en energikrise – sådan bruges det konstruktivt

v. Martin Weber, Head of customer service, Andel Energi & Marthine Dahl, Performance & Projectmanager, Andel Energi

Clever sætter fokus på stemmens magi

v. Nilas Richter Aalstrup, Operations Lead, Clever & Andreas Orebo Wenzel, Global Leder Engage AI, Jabra

Empathy – Future & Past Visions of CX

v. Merijn te Booij, General Manager & CX Visionary, Genesys

Er arbejdet med kundetilfredshed kun for store virksomheder?

v. Marianne Bøgh, Kundechef, NS System A/S


Spor B

Den nye virkelighed med AI i kundecenteret: Fra hype til praktisk anvendelse… og fremtiden

v. Adrian Swinscoe & Tobias Winther Troelsen, Capturi

Sådan giver man verdensklasse service til kunder der oplever panik, pres og forvirring

v. Susan Jes Buus, Head of Customer Service, Copenhagen Airports A/S

Får man sin egen ananasjuice galt i halsen, når man bliver kåret som Danskernes Foretrukne Bank for 15. år i streg?

v. Mette-Line Chemnitz, kundeservicedirektør, Arbejdernes Landsbank & Michael Marinelli, regionsdirektør, Arbejdernes Landsbank

Fra produkt- til kundefokus = de mest loyale bilkunder 12 år i træk

v. Jan Askholm, adm. direktør, BMW Danmark

AI-motoren i Nordeas Kundeservice

v. Anne Mette Birch Skiffard, Senior Business Developer hos Nordea


Fælles – ikke længere på spor

Vi havde en fest på arbejdet, men så kom Preben (kommer måske senere)

v. Rikke Østergaard

 

Vi ses i 2025 d. 10. april !

 

Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.

 

Andre spændende kurser og events

 

KISS Konferencen 2024, 2. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling)Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support

Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 d. 10. april 2025 på Scandic Copenhagen 

Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>