Tak til alle der deltog på Kundeservice & Kundeoplevelser 2022



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

 

Keynote: Uden AI går det ikke …

Thomas Bock, Director, CRM Platform Owner, A.P. Moller – Maersk

Keynote: Enkel kundeservice til en kompleks organisation 

Brian Kjær, Senior Manager, EG & Niklas Bennetsen, Advisory Solution Consultant, ServiceNow


Spor A

High performance i kundeservice. Sådan bruger Tryg Speech Analytics til at booste kundeoplevelse og salgspræstationer

Ditte Gjørup Larsen, etnolog og speech analytics-specialist i Kundefront Privat, Tryg, Maiken Støvring, salgschef og leder for Kundeservices kvalitets- og salgstrænere, Tryg & Christian Gabriel, specialist i Speech Analytics, Axcess Nordic

The quest for the holy KPI

Bernhard Ödin, Specialist, Customer Experience & Contact Center Solutions, Telia

Kamstrup – intelligente kundeoplevelser med ServiceNow

Thomas Vogh Olsen, ServiceNow Architect, Kamstrup & Jakob Anker Nielsen, Solution Architect, The Cloud People

Enriching human connections with AI

Amanda Halpin, Solution Lead for Digital & AI, Genesys

Kundefokus i hele Norlys

Dan Lauritzen, CX-ekspert hos P-Gap Consult ApS


Spor B

Når datadrevet og personlig kundeservice går hånd i hånd

Tommy Sørensen, Kundeservicechef, EWII

Nordens største kundeserviceundersøgelse
Følg linket ovenfor for at få Capturis kundesamtaleanalyse baseret på 15. mio samtaler

Jacob Emil Opstrup, Chief Revenue Officer, Capturi & Tobias Winther Troelsen, Head of Marketing and Analytics, Capturi

Monitorering, kalibrering, coaching!

Morten Dalbro Bürckel, CX Rentention Manager, Allente

Digital personificering og seamless kundeoplevelser – hvordan Vivino gør det digitale møde personligt! (kan desværre ikke deles, kontakt evt. Silje Stougaard)

Silje Stougaard, Vice President of Customer Experience, Vivino

Den sælgende kundeservice – uden at gå på kompromis med den gode service

Jacob L. Kjellerup, Stifter, Kjellerup Kommunikation


Fælles – ikke længere på spor

Keynote: The Digital Transformation journey of the LEGO Group’s Contact Centre 

Matt Riley, Director, Technical Program Management, LEGO Group, UK

Keynote: Fremtidens kunder 

Anne Skare Nielsen, Chief futurist at UNIVERSAL FUTURIST

 

Vi ses i 2023 d. 27. april !

 

Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.

 

Andre spændende kurser og events

KISS Konferencen 2022, 4. oktober på Scandic Copenhagen  Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support

Gratis webinar: Herregud, det er jo bare IT Support! d. 31. maj kl. 10-11 Hvis du arbejder inden for IT Service, er dette et webinar, du helt sikkert vil finde yderst relevant og inspirerende.

NYHED: IT Customer Experience kurset Leading IT Customer Experience 15.-16. september 2022  Eller firmakurset: IT Customer Experience

Customer Experience Diploma Class d. 7.-8. december i Ballerup

Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>