Tak til alle der deltog på Kundeservice & Kundeoplevelser 2023



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

 

Keynote: Fremtidens kundeoplevelser

v. Ian Wisler-Poulsen – ”Kongen af kundeoplevelser”

Keynote: Kunden i centrum via digitalisering

v. Jakob Wisnewski, Head of digital development, Imerco & Helya Persson, Senior Account Executive, Salesforce


Spor A

Sådan har Conversational AI transformeret AIm. Brand Group’s kundeservice

v. Kathrine Munch Torp, AI Trainer, Alm. Brand & Matilde Them Olsen, AI Trainer, Alm. Brand

Reklamationer. Vejen til helvede? Eller til flere indbringende kunder?

v. Søren Rasmussen, ekspert i reklamationshåndtering

De tre (forskningsbaserede) ting, som kunderne forventer – og som de færreste kundeserviceafdelinger kender til

v. Merete Bergman Smit, ekspert i kundeoplevelser

Hør hvordan Nilfisk implementerede og drifter et globalt kontaktcenter

v. Jeanet Jensen, Project Manager & Jan Brandi, Salgsspecialist

Prisvindende case: Hør hvordan Krifa arbejder strategisk og organisatorisk for at sikre den gode kundeoplevelse på tværs af hele organisationen

v. Flemming R. Kristensen, Medlemschef i Krifa


Spor B

Hvordan fastholder og styrker TJM Forsikring en i forvejen høj kundetilfredshed?

v. Marie-Louise Rahbek, CEO, TJM Forsikring, Christina Maibom, Teamleder, Personskade, Tine Willemoes, Customer Journey Lead, PMO, TJM Forsikring & Christian Gabriel, Customer Experience konsulent, Axcess Nordic

Vindercase: De klassiske problemer i kundecentrene – og hvordan vi løser dem

v. Lars Fogh Sørensen, Partner Manager og CX Specialist, Waoo/Fibia

Strategi for skalering af din kundeservice

v. Mads Nauntofte, Senior Account Executive, Salesforce

Customer Experience and the future of work

v. Jens Olesen & Klaus Markussen, Genesys

Hør hvordan Det Kongelige Teater bringer deres CX-strategi til live

v. Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager, Det Kongelige Teater


Fælles – ikke længere på spor

Keynote: Kundeservice – i medgang og modgang

v. Mathilde Jakobsen, CEO & Co-founder, Fresh.Land & Simon Arun Vrábel, Customer Solution Architect

Keynote: Optimisme – en attitude til kundeservice og livet

v. Henrik Mathiasen, Optimist, foredragsholder & forfatter

 

Vi ses i 2024 d. 18. april !

 

Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.

 

Andre spændende kurser og events

 

KISS Konferencen 2023, 4. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling)Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support

Kundeservice & Kundeoplevelser 2024 d. 18. april 2023 på Scandic Copenhagen 

Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>